Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Ανασχηματισμός-«Μουσικές καρέκλες» αλλά και Υπ. Παιδείας…

Ήθελα δεν ήθελα υπέστην το μαρτύριο του ανασχηματισμού. Καλά… αιφνιδιάστηκα από την αποφασιστικότητα, την ταχύτητα και τη ριζική αλλαγή προσώπων…
Μου θύμισε τις Μουσικές καρέκλες που παίζαμε στα πάρτι, παιδιά. Έβαλε μουσική να παίζει ο ΓΑΠ, πήρε δυο καρέκλες και άφησε τις υπόλοιπες. Μετά σταμάτησε τη μουσική και όποιος πρόλαβε έκατσε. Ε, ξέμειναν κανα δυό και κάτι έγινε… Αυτό θα πει να είσαι ηγέτης και να παίρνεις γρήγορες, σωστές και ριζοσπαστικές αποφάσεις.
Τέλος, επειδή είμαι ιδιωτικός εκπαιδευτικός, δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω τη μη αλλαγή της τόσο πετυχημένης ηγεσίας του Υπ. Παιδείας. Ήμουν σίγουρος ότι αν κάποιος θα έφευγε θα ήταν η Φώφη. Για τις άλλες δύο κατάλαβα από νωρίς ότι δεν θα τις πειράξει κανείς. Η μέν Διαμαντοπούλου από νωρίς, φοβούμενη μη και της πιστώσουν κάποια αποτυχία άρχισε να μιλάει για ευρύτερης αποδοχής πρόσωπα κλπ. Πολύ σωστά η γυναίκα σκέφτηκε: «…λες να πέσει η κυβέρνηση και να με παρασύρει και εμένα μαζί; Ας αρχίσω να κάνω ότι αντιπολιτεύομαι και διαλέγω που θα πάω μετά». Κλασσική Διαμαντοπούλου… αδίστακτη πολιτική οπορτουνίστρια. Αυτά έμαθε στις λέσχες Μπίλντεμπεργκ αυτά κάνει. Δεν την αδικώ τη γυναίκα. Είναι μαθήτρια της Δαμανάκη που της δίδαξε πολύ σωστά το γνωστό σε όλους Ο.Φ.Α. (όπου φυσάει ο άνεμος). Έτσι είναι, με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις. Η δε Χριστοφιλοπούλου, στη συνεδρίαση της Κ.Ο. έμοιαζε με εκείνα τα αρκουδάκια που διαφημίζουν τις μπαταρίες και χειροκροτούν ακατάπαυστα. Είπαμε να είναι χειροκροτητής αλλά κράτα και λίγο τα προσχήματα ρε παιδί μου…
Να τους χαιρόμαστε


Υ.Γ.
Ως επιμύθιο σας παραπέμπω σε αυτό το βιντεάκι, που μου έστειλε μια φίλη, από το youtube που εξηγεί για άλλη μια φορά το παρακράτος... Αντε βρε, να τα χαιρόμαστε τα παιδιά.

http://www.youtube.com/watch?v=AsOBtTNJ-aA&feature=player_embedded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου